Το σύστημα είναι ένοχο…

θυμός
Το σύστημα είναι ένοχο
και οι συνθήκες της ζωής.
Το σύστημα είναι ένοχο,
μα δεν το δίκασε κανείς.
Στέλιος Καζαντζίδης 1987 
——————————————————————————————————
Έχουμε και λέμε και λογαριάζουμε; Αν υπήρχε μια εξίσωση που περιγράφει το περιβάλλον στο όπου καλείται να ζήσει η νεολαία σήμερα, θα γράφαμε:

χάσμα γενεών + υποθήκευση του μέλλοντος των νέων ανθρώπων + κρίση= θυμός! 
Σε αυτή την εξίσωση λοιπόν μένουμε όλοι μετεξεταστέοι. Δεν είναι καθόλου αστείο. Είμαστε όλοι υπεύθυνοι και ο καθένας πρέπει να βρει τρόπο να αναλάβει το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί. 
Όλο το πρότζεκτ Σθένος®, αποτελεί για εμένα προσωπικά, χρέος στην επόμενη γενιά, στα παιδιά μου και στα εγγόνια μου.
Είναι το πάθημά μου, που έγινε μάθημα. 
Έχω κυριολεκτικά αφιερώσει τη ζωή μου σε αυτό.
Ποια είναι λοιπόν η δική μου συνεισφορά στην επίλυση τούτης της εξίσωσης;
Η οργή από μόνη της, κάνει τη χειραγώγισή μας παιχνιδάκι.
Διευκολύνει την απραξία και μας απομακρύνει από τους πραγματικούς μας στόχους, από τα όνειρά μας. Μας εμποδίζει να αλλάξουμε τον κόσμο και μας δυσκολεύει να αλλάξουμε τον εαυτό μας. 
Πως μπορούμε να κάνουμε το θυμό κινητήρια δύναμη;
Το Σθένος® είναι ο δικός μου τρόπος. Εδράζεται στον τρόπο που σκέφτονται οι Χάκερς:
μη ξοδεύεις χρόνο να λύσεις προβλήματα που έχουν λύσει άλλοι!!
so μη κάνεις και λάθη που έχουν κάνει άλλοι,
κάνε δικά σου.
Αν μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις, ο πυρήνας του συστήματός ΣΘΕΝΟΣ® περιγράφεται με μία εικόνα:
ΧΑΚ
(προφέρεται χακ δε σύστεμ)

Βασανίζομαι (project #ΠΑΝΤΕΤΡΑΓΩΝΟ)

( Ωδή σε όσους τελευταία στιγμή αποφάσισαν να συμμετέχουν στις πανελλαδικές της πανδημίας ) Αν λοιπόν ταίριαζε ένα τίτλος στο μέχρι σήμερα α...